2013. április 13., szombat

Ázsiai szem hatását keltő smink tipp

 Én nagyon szépnek tartom az ázsiaiak húzott, fekete szemeit. ^^ Ez azért vicces, mert ők pedig pont fordítva gondolkodnak: rengetegen szeretnék ha nagy, kék szemeik lehetnének, akárcsak a Nyugati lányoknak. Ezért nagyon sok mindent meg is tesznek, pl. kontaktlencséket raknak be, hatalmas mű szempillákat tesznek fel. Az alábbi képen látható, hogy micsoda különbséget képesek elérni:


Ami még nagyon népszerű náluk, az az ún. dupla szemhéj. Ez azt jelenti hogy nem lóg rá a felső szemhéj a szempillákra, hanem az alatta lévő kilátszik. A nem ázsiai embereknek többnyire ilyen a szeme.
Ezt elérhetik egy erre a célra való tapasszal is, amit felragasztanak a szempilla fölé, de nagyon sokan csináltatnak ilyen műtétet. Én sajnálom, mert szerintem pont ez teszi őket különlegessé.
Azonban van olyan ázsiai akinek eleve megadatott az ilyen szemhéj, számukra nem kell műtét.
S hogy mi mit tudunk tenni azért, hogy kissé keletiesebb beütésű szemünk legyen? Nekem az évek alatt már eléggé sikerült kitapasztalnom és ellesnem a trükköket, így ezeket most meg is osztom veletek! :)

Amire szükséged lesz:
  • Alapozó
  • Fekete szemhéjtus
  • Szempillaspirál
  • Ezüstös szemhéjfesték
Bár nekem eleve szerencsém van, mert a szemszínem nagyon sötétbarna, kicsi, és a vágása is kissé ázsiais, mivel valamennyire rálóg az én szemhéjam is a szempillám fölé. Így könnyebb dolgom volt a hatás eléréséhez.
(Sokan kérdezték már amikor elsőre láttak, hogy "te, benned van valami keleti?" Na mondom, ez az, ezek szerint jól sikerült ma a sminkem xD)

Íme az én smink nélküli szemem:
1. A tusozás előtt tüntesd el a karikákat a szemed alól, és környékéről. Kend be egy kis alapozóval/korrektorral.

2. Húzd ki a tussal. Miután kihúztam az enyémet tussal, így néz ki:
A lényeg, hogy csak addig húzd, amíg a szemed széle tart! Ha tovább is húzod, akkor is csak egyenes vonalban tedd azt, mert ha felfelé kunkorítod a végét, akkor csak cicás hatást kelt, de nem olyan húzott szemet. A kihúzás végét hegyesre rajzold.
Becsukva így néz ki:
/Én egy picit tovább szoktam húzni mint a szemem széle, mert nagyon pici szemem van :(/

2. Jöhet a szempilla spirál. Minél sűrűbb, hosszabb szempillákat érsz el, annál jobb. (az enyém már kezd kifogyni, azért ilyen pici x'D) Fontos, hogy alul ne spirálozd ki! A hangsúly a felső szemhéjadra kell hogy essen.
A szempillaspirál után jöhet egy kis optikai trükk, amit az ázsiaiak sminkjéből lestem el:
Ez a trükk a szem belső sarkaira kent ezüst szemhéj festék. Ez is ázsiaibb hatást kelt a szemnek, mert eltereli a figyelmet a szem alsó részéről. Itt látható ezeken a hölgyeményeken is:

Hagyhatod a szemedet így is, de ha kicsit sötétebb hatást szeretnél kelteni, kicsit kihúzhatod a tussal alul is. Semmiképp ne használj szemceruzát, mert azzal csak az európai formáját emeled ki a szemednek! Nem kell teljesen a belső részéig végig húzni alul, hanem csak a külső sarkából, a szempillád alatt egy egyre vékonyodó csíkot, kb. a szemed közepéig, valahogy így:
Ehhez viszont már használhatsz alul is spirált. Fontos még, hogy közvetlen a szemgolyód alatti nedvesebb részt, ami még a szempillád fölött van, hagyd "üresen"/onnan úgyis lekopna a festék/. Csak a szempillád alatt húzd ki.
Íme egy kép, kicsit sötétebb fényben:

És készen is volnánk! Bár minden szemforma más, és lehet hogy a tiéden kicsit másképp kell, ezek csak az én saját mindennapi sminkjeim. Remélem hogy azért tudtam segíteni. :) Ha neked is van valami tipped, oszd meg velünk nyugodtan!

Egyéb tippek még a smink befejezéséhez
  • Ha felkented az alapozót az arcodra, használj arcpirosítót! Nagyon sokat tud dobni egy sminken. Azonban ne vidd túlzásba, mert könnyedén bohóc hatást érhetsz el vele.
  • Ha bulizni mész, akár még csillámport is rakhatsz az ezüst szemhéjfesték helyére.
  • Ha szemhéjfestéket is szeretnél a szemhéjadra kenni, akkor először azt kend, és utána húzd csak ki, hogy ne kend rá a tusra.

12 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem is ilyen adottságú, kinézetű szemem, arcom van (nagyon távolról elvileg van mongol felmenőm). Eddig azonban még sem sikerült úgy kisminkelnem magam, hogy ázsiainak nézzek ki. Most a tippjeid alapján megcsináltam a sminket a fél arcomon és egy japán jellegű lány nézett vissza a tükörből. Eddig még sosem sikerült (pedig sok tutorial videót néztem), ez a kis ezüst vonal trükk pedig fantasztikus!

    Nagyon köszönöm!

    U.i.: Az oldal pedig nagyon jó, el is mentem a kedvencek közé! :)

    VálaszTörlés
  2. Láttam a képed!Wow!Úgy nézel ki,mint egy ázsiai! :O Rajongók szerencséje!xDD Egyébként rám is mondták már többszöris,hogy japán...pedig én nem látom ezt bennem...talán mert szemcsis vagyok.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, hogy hol találok eredeti koreai termékeket? Köszi előre is! :Ö

    VálaszTörlés
  4. Sziaa,
    Nemrég találtam rá erre az oldalra már rendeltem is tőlük és nagyon elégedett voltam!
    Szia! Azt hiszem tudok neked segiteni :)))

    http://www.koreashop24.com/category.php?id_category=74 (kozmetikumok)
    http://www.koreashop24.com/category.php?id_category=59 (ruhák)

    Remélem hasznodra vált a válaszom! ;))

    VálaszTörlés
  5. ez tényleg jó!!!! :) én is kezdtem rájönni ezekre,mert szerettem volna ,h ázsia szerű szemem legyen...így már tuti tippet kaptam,hogy ezt megmutattad!köszi!!! :)

    VálaszTörlés
  6. szia .. az úgy milyen ha nekem kékes zöldes a szemem ?? ugyis jó lenne vagy fura? :/ vagy ink ne csináljak ijen smiinket mert nem lenne jó kék/zöld szemmel ?? :/ lécci segiits <3 :|| micsináljak ??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A vágását így is ázsiaisabbá tudod tenni, maximum olyan lesz, mintha kontaktlencséje lenne egy ázsiainak ;)

      Törlés
    2. oh köszi:) de amm kontaktlencsés is vagyok:D:D:D:)) xd csak nem szines:/ :))

      Törlés
  7. szia ^^ egy kérésem lenne...miközben lefelé nézel , a szemeden a szemhéjtus vonalát letudnád fotózni és vhogy megmutatni? :) fontos lenne s ha megcsinálod,nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Követtem minden lépést , és el kell hogy mondjam teljesen koreainak tünök. Pedig tengerkék szemem van. Először azt hittem a szemszínem és a fej formám miatt egyáltalán nem fog változni semmi, de mégis! Nagyon szépen köszönöm ! Követem az oldit❤

    VálaszTörlés
  9. Követtem minden lépést , és el kell hogy mondjam teljesen koreainak tünök. Pedig tengerkék szemem van. Először azt hittem a szemszínem és a fej formám miatt egyáltalán nem fog változni semmi, de mégis! Nagyon szépen köszönöm ! Követem az oldit❤

    VálaszTörlés