2013. május 1., szerda

Ázsiai hajstílusok

Próbáltam összeszedni pár jellemző hajviseletet az ázsiai nők részéről, főként hosszú fazonból. Nézzük csak!

Nekik alapból egyenes fajta hajuk van (és mellesleg roppantul erős is). Magyarán, ha megnövesztik, nincs más dolguk, csak megfésülködni, és már kész is az a frizura, amit sok hullámos hajú ember 1 órán keresztüli vasalással tud csak elérni.
(Igen, igen, ez SNSD xD)
Hál istennek engem is alapjába véve egyenes hajjal áldott meg a sors, úgyhogy hacsak nem fekszem el, nekem se kell már vasalni~
A haj elválasztását általában az adott oldal szemének a közepével egy vonalban, vagy kicsit még beljebb szokták elválasztani.
Göndörítés
Viszont pont mivel egyes hajúak, nekik nagyon sokszor a göndör haj kell. Előszeretettel csinálják meg nagy loknikra, amit általában spirálvassal vagy nagy hajcsavarókkal lehet elérni, vagy nagy hullámokra. A látvány magáért beszél, gyönyörű! *-*
Frufru
Nem tudom mi okból, de jellemzően szoktam látni sok lányon egy fajta "fél" frufrut, ami olyan hatást kelt mintha épp megnöveszteni akarná (lehet hogy így is van?). Az egyik oldalán még van frufru a másikon már nincsen.

A másik, ami nálunk szerintem kevésbé népszerű de náluk viszont még mindig megy, az a tényleges frufru, ami előre van tűrve és le van vágva egyenes vonalban.

Copf
Akik cukibban szeretnének kinézni, azok csak a loknis hajukat felfogják két copfba.
Festés
Mivel náluk mindenki ugyanolyan sötétbarna- már-már fekete- hajjal születik, és nincsen természetes szőke vagy vörös, ezért nagyon sokan festik a hajukat, hogy különlegesebbek legyenek. Sokszor látni náluk ezt a világos barnás-vöröses árnyalatot (pl. lenti kép). Ez szerintem azért van, mert a leszívatás után nem lesz teljesen szőke a hajuk, inkább narancssárgás-vöröses árnyalatú, és ezt a legkönnyebb ilyen barnára befesteni. Ahhoz hogy teljesen szőkék legyenek, rengeteg szivatáson kell átesniük mire elérik a célt, és a hajuk is nagyon tönkremegy benne egy idő után.
 
 Ha festésről van szó, meg kell említsem a mostanság nagyon népszerűvé vált ombre festést (átmenetes). Ez mostanság a K-pop előadók körében is kedvelt lett /illetve, nem csak mostanság, korábban is látható volt/ főként színessel. 
Nekem pl. nagyon tetszik Taeyeon rövid ombrés haja, szerintem így jobb, mint hosszú hajon(1.kép).
  
Kiegészítők
Az ázsiai lányok nem szégyellnek parkókákat sem felhúzni időnként, vagy különböző póthajakat berakatni. Itt van pár példa a színes póttincsek berakására:
Paróka:


Egy extrém érdekesség
Biztosan hallottatok már valamelyest a harajukuról? Nos, sokszor látunk közöttük olyan hajú embereket, akiknek a haja - főként a frufruja - telis tele van mindenféle színes csattal. Ők a decorák! Minél cukibb, színesebb, feltűnőbb, annál jobb.


Összegzés
Az ázsiai haj hatás elérése sokmindentől függ, de főként attól, hogy milyen típusú hajad van, és mennyit kell szenvedni vele. Szerintem egy európai számára a legjobb ázsiai hatást az kelti, ha befesti feketére-sötétbarnára, levágja egyenesre a frufruját, a többit megnöveszti, és egyenesre vasalja a haját.^^ De amint látjátok, a lehetőségek tárháza nagyon is gazdag, úgyhogy lehet válogatni~

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett:33 A következő lehetne egy K-fashion -os cikk?*-*

    VálaszTörlés
  2. Most gondolkoztam frufru vágatáson és most már biztos vagyok benne, hogy vágattatok! Köszönöm szépen a cikket, nagyon szupi lett! ^3^

    VálaszTörlés