2013. május 7., kedd

Ismerkedjünk a K-poppal! - TEEN TOP

[Először is közérdekű közlemény: KÉÉRLEK szavazzatok jobb oldalt lent, aki itt jár, csak egy gombnyomás! T_T Köszi ^3^]

http://www.kawankumagz.com/articleFoto/Teen_Top:_6_Fun_Facts.jpg
Bevallom, a MISS RIGHT annyira de nagyon megtetszett, hogy nagyon felkeltette az érdeklődésem a fiúk iránt. x) Nagyon édesen ennivalók, az már biztos!

TEEN TOP - To You
A következő szám, ami igazán megtetszett tőlük, az a To You volt, talán a harmóniai színessége miatt. Nem tehetek róla, a zenész fülem már csak az igazán érdekes dalokat kedveli  >< A fiúk között nem találtam olyan énekhangot aki igazán kiforrott lett volna, és azt is észrevettem, hogy a számok hangulata a Teen Topnál sokszor kicsit eltér a kliptől. Szerintem ez a szám vidámabb, mint maga a klip - ettől függetlenül nagyon tetszik, főleg L.Joe és Chunji jelenete >:D *ugye ti sem úgy fogtátok fel mint akik épp utálják egymást, ne? sőőt.. x3*

Már meg is tudtam pár infót róluk - hogy átlaguk 18-19 éves, és én 2 tagnál is idősebb vagyok! Anyám, ezt is megértük... öregszem T__T Igaz, Ricky csak 11 nappal fiatalabb nálam, Changjo pedig 9 hónappal. Dehát, akkor is. XD
Azt is megtudtam, hogy az általam kiszemelt kedvenc, L.Joe jól tud angolul, és ő egy nagyon is tehetséges egyén, mert nem csak énekelni és táncolni tud nagyon jól, de tud zongorázni, dalt írni és hegedülni is. <3

TEEN TOP - Back At One
Nagyon szépen játszik *-* És a fiúk hangja is jó, bár nem mondanám kifejezetten kiforrott énekes hangnak, de a szám előadásához teljesen korrektül állták a helyüket.

Amit még meghallgattam tőlük: Be ma girl, I wanna love, Supa luv, Clap. Ezek közül leginkább a Be ma girl tetszett még. A Supa Luv is tetszett, csak valamiért annyira fura hangzása volt, nem tudom, hogy maga a felvétel direkt lett ilyen, vagy pont olyan volt a videó, de olyan volt mintha nem lettek volna normálisan beállítva a sávok. o_o Klip ügyileg az összes nagyon tetszik.^^
Azt gondoltam ideje megnéznem milyenek élőben ezek a srácok, úgyhogy meg is néztem egy Music Bankos fellépésüket, ahol egy lassabb számot, a MISSING YOU-t és az én kedvencemet, a MISS RIGHT-ot adták elő:

Hát ez a MISS RIGHT megunhatatlan <3 A MISSING YOU is szép, de egyszerűen, a fiúk hangjai közül még a vezető énekesnek sincs olyan kiemelkedő hangja számomra >< *megszokta Jonghyun 4oktávos csodahangját* Őszintén, a SHINeehez képest... még Taemin -aki a SHINeeben vezető TÁNCOS- is jobban énekel mint a Teen Top srácok. Legalábbis eddig így tűnik nekem. De nem akarom azokat megsérteni akiknek ők a kedvencük~  
Viszont táncban, hát mit ne mondjak, ők az egyik legszinkronizáltabb csapat akit láttam! A miss right koreográfiája isteni jó, és isteni jól is csinálják. Bár sok közben a playback, legalább csak félig meddig az, és többnyire a részek élőek közben, ami nagyon jó.

Akin még megakadt a szemem, az Niel  volt. Olyan érdekes, különleges arca van! Nem tudtam először eldönteni hogy tetszik-e vagy sem, aztán rájöttem, hogy inkább a tetszik felé hajlik. Persze L.Joet nem körözi le senki.XD Szép nagy szemek, és az a nagy, vastag száj, huhh *-* Kicsit elsőre lányosnak tűnt számomra, de aztán... ez után a kép után mit mondhatna az ember? XD


Összegzés: Egy pár fanvideó és interjú után azt állapítottam meg, hogy ők is ugyanolyan aranyos, édes, pozos banda mint majdnem az összes K-pop együttes.  A Teen Top azok közé a bandák közé tartozik számomra, akiknek nem vagyok oda az összes számáért, csak párért, de azért nagyon. <3 Jó párszor dudorásztam vidáman a napsütéses utcán sétálva a Miss Rightot (ami még anyukámnak is tetszett! XD) és ezt is köszönöm nekik. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése