2013. április 30., kedd

Ajánló~

Hűha, már egy ideje nem írtam o_o" *bocsánat ><* Eléggé sok dolgom van mostanság, érettségi, felvételi, blah-blah-blah. Na de elég az unalmas dolgokból, jöjjön egy kis ajánló!
Mivel mostanság eléggé belemerültem a K-popba, ezért azt fogok hozni nektek. Nemrég voltam egy buliban (történetesen Nippon Grooveon) ahol csak K-popot és J-rockot játszottak, fergeteges élmény volt hogy végre nem csak a fülhallgatómból és a szobámban lévő  hangfalakból hallom a kedvenceimet /és ráadásul ugyanolyan hülye megszállottakkal vagyok körülvéve mint én x'D/ *-* Egy szónak is száz a vége, én megpróbáltam előre készülni azzal hogy különböző előadóktól böngésztem számokat, és találtam egy két nagyon jó kis gyöngyszemet amit már rá is raktam a telefonomra, és nagyon jót lehet rájuk bulizni~

1. Teen Top - Miss Right
Bár ugye a legelső szám amit hallottam tőlük az a Crazy volt és annyira nem hozott lázba, ez iszonyú jó! Nagyon egyedi, kellemes, aranyos, vidám, édes, mit mondjak még? Főleg a klippel együtt. L.Joe a szívem csücske.( És azt nézem, hogy ugyanolyan itt a haja, mint amilyenre Key festette a SHINee's wonderful dayben. Kis lopós~ XD) Én egyszerűen imádom a színes hajaikat, főleg azt hogy csak egy kicsit olyan, nem az egész. Nagyon egyedülálló, nagyonjó nagyonjó~ ^^

2. T-ARA - Roly Poly
Úgy látszik ez a retro feeling nagyon megy mostanság a k-popon belül, de nem is baj! Én egyre jobban szeretem. A T-ARA-t nem ismertem eddig, ez az első amit hallok tőlük. És őszintén szólva nem a szám zseniális zeneisége fogott meg (xD) hanem egyszerűen a hangulata a számnak.

3. Orange Caramel - Lipstick
Ez egy olyan szám, amit simán el tudnék képzelni akár még a magyar rádiókban is, tökre hasonlít a mai menő klubslágerekre, amit a diszkókba nyomnak. Csak képzeljétek el angolul a szöveget - olyan, nem? Jó kis szám amire jól lehet táncolni, és a klip is ötletes:D Szimpatikusak ezek a lányok~

4.Brown Eyed Girls - Abracadabra
Erre csak ennyit mondok X'DDDD [LINK]

5. Wonder Girls - Like this
Kicsit nekem olyan Pussy Cat Dolls-os hatású szám. Nem ezeket a kis törékeny virágszálakat képzelném el a klipbe ha csak a számot hallanám, hanem azokat az igazi Beyoncé féle nőket :D De pont ettől olyan hatásos. Kicsit változatosabb is lehetne, mert a szám fele körül kezd picit uncsi lenni.. de amúgy meg tök jó~

No, mára azt hiszem ennyi fért bele~ Megpróbálok oldalra egy szavazást csinálni, légyszi szavazzatok, milyen fajta bejegyzéseket olvasnátok legszívesebben ^^

/Ha van kedved kukkants be a Tumblr blogjaimba.^^ 2 van, az egyik multi-fandom(ázsiai főként) [LINK] és egy SHINee confessions [LINK]. Ezek angolul futnak. Ha van tumblröd, légyszi kövess~ Köszi^^v/

5 megjegyzés:

  1. Key csípőmozgása kezd vetekedni Akanishi Jinével :D
    Oh, és igen, milyen jól is lehet bulizni az ilyen zenékre... hmm :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én lehidaltam Key-en mikor ezt megláttam, főleg mikor a fejét is hátraszegte... anyám XDD
      És.. hát igen mi már csak tudjuk ;D

      Törlés
  2. Én a T-ara zenéit kifejezetten imádom tudom ajánlani még a lovey dovley című számukat. Hasonlóan pörgős, és megjegyezhető refrénnel bír. :D de akármelyik számukat hallgatva meg lehet őket szeretni. Mint pl a yayaya vagy akár a lírikusabb számaikat is meghallgathatod, azok is tetszhetnek. Engem a day by day és a cry cry fogott meg a leginkább És nem mellesleg jó kis koreográfiával bírnak a klippjeik. :D én imádom őket. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valóban jók ezek a számok is. ^^ Köszi a tippeket!

      Törlés
    2. :D reméltem hogy tetszenek majd. :D bocsi ha hírtelen olyan letámadó voltam hogy hallgasd meg, csak hát imádom őket, és azt szeretném hogy minnél többen megismerjék. :D

      Törlés