2013. április 16., kedd

Csinálj otthon ázsiai kaját! - Omurice



Ugye jól néz ki? ;) Ezt a kaját először a Tumbling nevű doramában láttam, ahol folyamatosan ezt ették az étteremben. Ennek az ételnek neve "Omurice"[Wikipedia]. Ez nem más, mint zöldséges-szószos rizs, beletöltve az omlettbe. Nagyon finom, és nem is bonyolult elkészíteni!

Az eredeti recept, és elkészítése: KATT 
Egy jó kis videó róla (ennek eléggé lehet röhögni az "engrish"-jén x'D):

Viszont én azért kicsit egyszerűbbre vettem a figurát. x'D(én pl. nem raktam bele húst.) Íme az én hamis Omuriceom:

Elkészítésem módja:
1. Először összevágtam mindenféle zöldséget amit találtam otthon. Ez volt sárgarépa, káposzta, paradicsom,  és hagyma.

 2. Aztán megpároltam őket (kb. 10-15 percig, fedővel rajta, amíg puha nem lesz, de még nem trancsírozott). Közben megfűszereztem őket ételízesítővel és sóval, valamint egy kis borssal.
 3. Főzöl rizst. Nálunk pont rizs volt az ebéd, úgyhogy azt nem kellett külön főznöm hozzá (vacsorára csináltam). /Úgy hiszem egy kis rizs főzése csaknem jelenthet gondot senkinek se : D/Ízlés szerinti aránnyal összekevertem a zöldséget a kész rizzsel.
4. Ezután jöhetett az omlett. Kell hozzá: 1 tojás, só, egy kis tej, egy kis liszt(de tényleg csak egy pici), és ha meg akarod bolondítani, reszelhetsz bele sajtot (nagyon finom úgy *w*). Először felvered a tojást, és utána öntöd bele a többi hozzávalót. Egy lapos serpenyőbe (legjobb a palacsintasütő) elkezded sütni az omlettet. Oszlasd el a serpenyőben úgy, mintha palacsintát csinálnál. Ne süsd túl sokáig - nyugi, át fog sülni, mert vékony. Ha ez megvan, akkor jöhet az ügyességi játék... Próbáld meg úgy megforgatni, hogy ne szakadjon szét!
5. Ha az omlett kész, akkor töltsd bele a tölteléket az egyik felébe, a másik felét pedig hajtsd rá. Ezek után kechupot szoktak rárakni, de lehet rá bármi más amit akarsz :3
Itadakimasu! ^^

2 megjegyzés:

  1. Szia! Ezt mindenféle képen ki fogom próbálni! Köszi! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi a receptet, nagyon finom lett! :)

    VálaszTörlés