2013. április 7., vasárnap

Ismerkedjünk a K-poppal~

Nos, mivel mostanában nagyon elkezdett érdekelni a K-pop, elhatároztam hogy kicsit széltébb nézek a K-pop előadók között. [Legelőször a SHINee ejtett rabul, és nem is eresztett, mivel már hetek óta non-stop szinte velük vagyok csak elfoglalva, mert függő lettem. xD Ebbe most nem mennék bele részletesen, mert a SHINee számára tervezek egy külön bejáratú bejegyzést majd. ^^ órákat tudnék írni róluk~] A lényeg, hogy kíváncsi voltam más előadókra is, és elkezdtem kutakodni. Úgy döntöttem meg is osztom veletek első benyomásomat a többi előadóról. ^^
(Mert mi mást is csinálhatna az ember szombaton hajnali negyed 3kor. <3 XD *bagoly*)

1. BEAST - Beautiful Night
 Pár napja kutakodtam egy másik blogon, amikor ez a BEAST klip volt az egyik amire rábukkantam. Nagyon megtetszett ez a vidám, bulizós szám, tetszik a klip is, úgyhogy teli találat! Szerintem fontos hogy az ember milyen első benyomást kap egy bandáról, a BEAST abszolút megtetszett, úgyhogy hamarosan még több számot is meg fogok tőlük nézni, mert úgy érzem érdemes:)
(és máris kinéztem magamnak Gikwangot és Dojunt :'3)

2. INFINITE - The Chaser
Sokat hallottam már az INFINITEről, és a tumblrnek köszönhetően sok képet is láttam, róluk, így úgy gondoltam ideje megismerkedni a zenéjükkel. Első klipem amit láttam tőlük, a Chaser lett. Nos, a szám elején úgy gondoltam, jobban is beindulhatna, valamit hiányoltam belőle. De aztán a közepe felé, főleg hogy láttam a tök jó koreográfiát is, beindult és már egyre jobban tetszik, minél többször hallgatom:)
(Myungsoot kinéztem magamnak, és annyira kellemes Dongwoo rap-hangja x3)

3. 2NE1 - I AM THE BEST
Nos, nem tudom hogy csak a rossz számválasztás miatt van-e így, de a 2NE1 ebben a számban nem tetszett túlságosan. :S A klip tetszik, stílusos, merész, és még a zenei alap sem rossz. Nekem az énekkel van itt bajom.. én jobban szeretem a dallamos számokat, a rap-et csak kis mértékben kedvelem. Főként egy lánytól, szerintem nem hangzik jól, főleg nem ilyen sok..:/ Sajnálom, 2NE1, lehet hogy találkozok még olyan számmal, ami tetszeni fog.^^"
És az a fagyis fémes kalap... x'D

4. BIGBANG - FANTASTIC BABY
Talán lehet hogy ismét rosszul választottam? Oo"... neem, itt azért nem ez a helyzet. ^^ Ez a szám tulajdonképp még tetszik is, és elég hardcore a klip is, főként G-dragon, dehát a CRAYON után nem lepődöm meg rajta.:D Ez a szám olyan, hogy partyzni jó lehet rá éjjel, de egyenlőre még nem érzek késztetést arra hogy éjjel-nappal hallgassam.

5. Super Junior - SPY
Na nem mintha nem ismertem volna előtte a SuJut, csak nem néztem utánuk így különösebben. 1-2 számukat hallottam csak, és a Mr. Simple kedvencem lett. ^^ A SPY is nagyon tetszik, ez a James Bond style különösen, csak egy gondom van a számmal, hogy néha kissé leáll. Ezek az egy hangon való repetáló átkötőrészek annyira nem viszik előre a számot, és elveszti a lendületét. Viszont a koreográfia nagyon nagyon tetszik *-*

Hahh, azthiszem ennyi mára, következőleg azt tervezem, hogy ugyanezen előadóktól megnézek élő felvételeket is. Mert számomra az a legfontosabb :)
Oyasumi! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése