2013. április 21., vasárnap

Ismerkedjünk a K-poppal! - B.A.P

A B.A.P nevű együttesről legelőször egy másik blogon hallottam. Meg is hallgattam az egyik számukat, aminek a klipjét iszonyúan édesnek tartottam, ez volt Stop It.^^

 B.A.P - Stop It
Háát, mint szám, csak aranyosnak mondanám, de a hangzásvilága kicsit átlagos. Ezt kárpótolja a jó kis klip, az aranyos történet. De viszont egyvalami eléggé zavaró... (találjátok ki, vajon mi lehet az:D) méghozzá az, hogy egyszerűen nem tudom megkülönböztetni őket a szőke hajuk miatt X_X Akárhogy is néztem, az egyik vágásnál még megtaláltam az illetőt akit néztem, de a következőnél már hiába kerestem. XD Akármennyire is fura, de számomra elsőre egy fiú együttes arcai között (főleg hogy mindegyikőjük olyan tökéletesre van megcsinálva) alig van különbség, csak később vagyok képes őket elkülöníteni.

Ezek után utánanéztem egy kicsit a perszonális információknak. Meglepett, hogy még csak kb. 1 éves ez a banda :) És még az is, hogy még nálam fiatalabb is van benne o_o *öregnek érzi magát* méghozzá Zelo. Majdnem 2 évvel fiatalabb nálam. Aztán amin nagyon röhögtem, az az volt, hogy Jong Up totálisan pontosan ugyanazon a napon született mint én XDD

B.A.P - One shot
Rá kellett hogy jöjjek, hogy a B.A.P egy rapcentrikus banda, én pedig nem vagyok túlságosan a rap híve. Azonban a One Shot-ban nem csak a klip, de maga a szám kisugárzása és a hangulata tetszik. Bár nem hiszem hogy a telefonomon lévő hallgatási listán szerepelni fog ez a szám, de szerintem nem most néztem meg utoljára ezt a klipet.:) /Ja és a másik: milyen eszméletlenül mozog már a kis makanae Zelo? o_o/

B.A.P - POWER
Na, ez még jobban tetszik mint az előző. Yong Guk hangja eléggé megszínesíti a zenét, mert a többiekhez képest nagyon mély hangja van (egyébként ezt észrevettem már sok bandánál, hogy egyvalaki mindig van, akinek kicsi eltérőbb a hangja - lásd Top a BIGBANGben.) És a koreográfia látta után már egyre furdalt a kíváncsiság, vajon mit is tud élőben ez a banda!

POWER - Music Core, 2012. 05. 12
Hát ezek a srácok tudnak. ;) Csodálkoztam, hogy nem az egészet nyomták playbackről, mert ez marha nehéz koreográfia, de ettől függetlenül akadt ahol teljesen élőben ment az ének /de nem mindenhol, ez azért érthető - földön félig fekve ugrálva én se tudnék tisztán énekelni : D/. Nagyon erőteljes hangulatot csináltak, úgyhogy teljesen kielégítették azt, amit a "Power" megkívánt.
És most épp eszeveszetten keresem, hogy ki az aki 3:49nél énekelt, mert nagyon tetszik a hangja! T-T /csak még mindig nem tudom őket megkülönböztetni! XD/ Talán ő JongUp...? oo""

Összesítés: A B.A.P profi banda, és nagyon ígéretes a jövőre nézve. Még nagyon fiatalok, és a legelején vannak az iparnak, és mégis ahogy látom, már most nagyon nagy sikernek örvendenek. A zenei stílusuk a rap miatt nem az én világom, viszont ettől függetlenül nagyon tetszik az egész banda egységes stílusa, és sok sikert kívánok nekik a jövőben~ :)

Ti ismeritek a B.A.P-ot? Nekem, mint újdonsült megismerőnek, mit ajánlotok velük kapcsolatban? Írjátok meg megjegyzésben~

2 megjegyzés:

  1. A B.A.P egy nagyon jó banda, nekem pont az tetszik bennük, hogy nem olyan átlagos kpop számaik vannak, hanem olyan keményebb, erőteljesebbek... ez az ő stílusuk. Egyébként a hajuk a Warriorban is szőke (mindenkinek), méghozzá azért mert ez (mmint hogy ugyan olyan színű a hajuk) az összetartozásukat jelenti/jelentette.

    VálaszTörlés
  2. Annyeong! :D
    nem tudom, hogy már mennyire ismered őket, de már nem szőkék, az csaka debütálás miatt volt :D
    az élő videón 3:49-nél pedig DaeHyun (az én kis hercegem *-* <3 ) van, nem pedig JongUp :)
    nekem a B.A.P második kedvenc bandám (a BigBang valószínűleg örökre kiharcolta magának az első helyet :DD *--* <3) és nagyon imádom őket :$$$
    a stílus annyira extra és más, mint a többi csapaté :D bár én rappes vagyok inkább, így főleg, amiatt is lettek benne a TOP 3-ban :DD Szeretem a dalszövegeiket is, mert pl.: a Power-ben is rengeteg igazság van és elég elgondolkodtató :D

    Igazából minden számot ajánlok a fiúktól, de kezdésnek még pluszba azon kívül,amiket a cikkbe raktál: Secret Love, Happy Birthday, What the hell? , No Mercy, Rain Sound
    Remélem tetszeni fognak *-*
    amugy nem rég kezdtem olvasni a blog, de nagyon tetszik, így valószínűleg törzslátogató leszek :D Csak így tovább! *--*

    VálaszTörlés