2013. április 21., vasárnap

Ismerkedjünk a K-poppal~ Chapter 2.

Ma megint olyan kedvem volt, hogy utánanéztem egy pár előadónak, akiről már sokszor hallottam, de viszont még nem hallgattam számokat. Csapjunk is bele!

1. Teen Top - Crazy
Végre megnéztem a sokszor emlegetett Teen Top-ot. Ahogy a szám indult, én meglepődtem a folytatásán, mert az indítás alapján én valamiféle "badass" számra számítottam, de meglepődtem, mert kis aranyos hangulatúra sikerült. Először, pont emiatt kicsit furi volt, de végül is tetszik.^^ (Ezen kívül, L.Joe már az elején rabul ejtette a szívemet. x'3 ) Kicsit a szám zenei alapja olyan retrós, mint a 90-es évekbeli slágereknek.

2. BoA - Eat You Up
Valójában én már hallottam egy számot BoA-tól, amit régebben mutatott az egyik ismerősöm. Viszont az pont olyan szám volt, ami nem tetszett túlságosan (Energetic). Ez a szám viszont nagyon jó, és a csajnak igazán van stílusa! Nem tipikus, hanem olyan határozott, és eszméletlen jól is táncol. Ami még tetszik benne, hogy angolul énekel. (Végre nagyjából értem is amit hallgatok :'D)

3. f(x) - Chu
Ebből a számból már hallottam részleteket, és fogalmam sincs hogy hol, de egészen biztos. Viszont azt nem tudtam hogy f(x). Nos, ebből a számból egyedül a refrén tetszik igazán, viszont az is csak egy ideig jó, mert a folytatásban számomra hiányzik valami izgalmasabb rész, ami előre lendíti a számot. Bár van benne az a rap betét amit Amber rappel, és hát miután én nem vagyok a lány rap híve, az annyira nem elégíti ki számomra azt az izgalmasabb részt, amit hiányolok. Ezen kívül a lányoknak lehetne kicsit élénkebb, elsöprőbb hangja. Kicsit hiányzik a spiritusz, de szerintem ez lesz az a szám, amit minél többször hallgatok, annál jobban fog tetszeni.:)

4. EXO - Mama
I-MÁ-DOM!! <3 Huhh.. ezért érdemes volt felkelni ma :) Először azt hittem hogy valami Gyűrűk urás hirdetés van a klip előtt, aztán rájöttem hogy nem, ez már annak a része. Szépen végighallgattam a mesét, és miután megjelentek a fiúk, imádkoztam, hogy ha már ilyen epikusan előkészítették a számot, akkor legyen maga a szám is epikus. Nos, hát úgy is lett. ^^ Én alapvetően a pörgős számokat szoktam szeretni, de ez nem egy kifejezettem pörgős szám, mégis iszonyú erő van benne. És hát ahogy a srácok táncolnak... iszonyat jó, hát na, hát na. <3 (Ezt meg kell nézni mégegyszer~ x3)

 5. TVXQ! - Mirotic
Hmmm. Ez a szám is hasonlóképp hatott rám, mint az előző. ^^ Bár nem egy pörgős szám, mégis van benne valami ami megfogott, talán az hogy harmóniailag eléggé változatos a refrén. Ez a szám olyan "szexi" hangulatú.;3  (Egyébként, mostmár rájöttem, hogy az a Jaejoong nevű egyén, akiről én elmentettem pár képet anno a gépemre mert megtetszett, honnan valósi x'D)

Na, azt hiszem ideje végre aludni X_X Nektek ki a kedvenc K-pop előadótok, és számotok? Légyszi írjatok sűrűbben kommentet, mert nagyon szívesen olvasgatom ám a véleményeteket:) Itt alul, bárki írhat megjegyzést, nem kell regisztrálni sem~

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Háát, így első kommentelőként, mit is mondhatnék.. Azt hiszem, nekem nem kell bemutatnom a kedvencem~ :P
    Nekem BoA-nak igazán az Only One-ja tetszett, de az már önmagában is, nem csak Taeminnie miatt. :3
    A f(x) szerintem sem az az aranyhangú csapat, de valamiért szeretem őket. :) Sullit legalábbis nagyon megszerettem!
    Húú, hogy én hogy szeretem olvasgatni az Exotics-Shawols fanwar-okat! :D Mindig összevesznek valamin~ :D
    Én nagyon sajnálom, hogy a TVXQ felbomlott annak idején, de mostanság azon gondolkodom, hogy Jaejoong-nak jót tett, hisz a mostani stílusát nézve, ezt sosem próbálhatta volna ki, ha együtt maradnak. Egyébként láttad már a Heaven's Postmant? Én akkor szerettem bele Jaejoongba! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kommentet~ :) Miért veszekednek az EXO és SHINee fanok? Oo" nem értem...
      Én igazából még nem néztem utána JaeJoongnak, csak 1-2 hot képet mentettem le róla x'DD *már megint a külsőt látta először* Köszi a tippet, utánanéztem a Heaven's postmannek, és meg fogom nézni ^^

      Törlés
    2. Az Ashiyo FS lefordította, ott megtalálod. :)
      Nekem a személyisége és persze nem utolsó sorban.. a külseje is naggggyon tetszett~ :D De csak kicsit naggyon~~ XDD

      Törlés