2013. április 7., vasárnap

Saengil Chukha Hamnida Kim Jonghyun~!


Ma van Kim Jonghyun, a SHINee aranyhangú fő vokalistájának a 23. születésnapja. ^^ Nos, úgy gondolom hogy mindenképpen megérdemel a mai napon egy posztot! (meg úgy egyébként is, hiszen ő az én örök kedvencem <3) Nagyon sajnálom hogy most kórházban kell feküdnie, pont ezen a napon. :( [Autóbalesetet szenvedett pár napja, és bár nem halálosan komolyak a sérülései, nagyon sokat kell pihennie. Az orrcsontja törött el - ez iszonyatos lehet, rettentően aggódom, hogy vajon mikor fog tudni így újra teljes gőzzel énekelni?..] Na de próbáljunk meg kicsit feloldódni ebből, és fókuszáljunk Rá! ^^

A SHINee megismerése számomra Jonghyunnal kezdődött. Őt szerettem legelőször a bandából, meghallgattam rengeteg élő felvételét, és a hangja egyszerűen rabul ejtett. Olyan hatással volt rám, mintha kisimította volna minden idegszálamat, és emiatt szinte egyfajta "droggá" vált számomra. A stresszes mindennapokban nekem pontosan erre van szükségem: hogy valami elfeledtessen velem minden negatívat, és csak relaxáljak. Jonghyun képes volt erre az éneklésével. És mivel zenész vagyok, ezért hallom azt is, hogy micsoda technikája és zenei affinitása van, ami nálam egy olyan pont, ami alap ahhoz hogy igazán megszeressek egy előadót. [4 oktáv hangterjedelem, csak ebbe gondoljuk bele. owo] Jonghyun minden porcikája a dalra hangolódik, és ezért te, a hallgató is úgy szívod magadba a dal üzenetét, akár egy szivacs. Elképesztő, hogy mire képes..! Tökéletesen átadja azt, amit kell.


De ennek tetejében nem csak nagyon jó és sokoldalú zenész - mivel tud basszusgitározni is[kolléga *w*], dalszöveget írni, dalt komponálni - hanem egy nagyon tiszta, őszinte ember. Sok előadó a felfutás után elveszti önmagát. De én úgy látom (és nem csak rajta, hanem az összes tagon) hogy ő nem fél, és még ha nem is tud teljesen feloldódni minden alkalommal, de ő mindig önmagát adja. Látszik az is, hogy igazán szereti a szakmáját még a nehézségek ellenére is, és a boldogsága a színpadon szín tisztán őszinte. Nem zárkózik el a rajongók elől, és ami fontos: Tiszteli őket és hálás nekik.


 
Sokszor hallom, hogy kérdezik: "Miért sír mindig?" 
Könyörgöm, ez egy annyira hülye kérdés. Ha te évekig dolgoznál minden erőddel és energiáddal azon, hogy kiemelkedő teljesítményt nyújts, hogy elérd az álmod, hogy kitarts a célod mellett és el is érd azt; és egyszer csak mindez SIKERÜLNE - te nem volnál határtalanul boldog? Ez egy olyan érzés amit csak az tapasztalhat meg, aki tényleg keményen dolgozik. Ez a legjobb érzés a világon. Amikor eljön az a pillanat, hogy rájössz: megérte az a sok fáradalom.
 Szerintem egyszerűen gyönyörű hogy így meg tudja becsülni a sikert, és ilyen alázatos. Nagyon kevés ilyen hálás előadó van, mint ő. Ezek a könnyek csak azt bizonyítják, hogy Jonghyun mennyire emberséges, és tisztességes tudott maradni, ellentétben nagyon sok előadóval, akik elfelejtik, honnan is jutottak el hova.
[Mikor üzenetet kellett hagyniuk a családjuk számára egy rádióban, Jonghyun alig bírta elmondani az anyukájának, hogy mennyire hálás neki és szereti őt, mert annyira sírt. A debütjük napján szintén videoüzenetet hagyott az anyukájának, hogy mennyire köszöni neki a támogatását és szereti őt - eközben is elsírta magát.]

 
Ezek után rátaláltam a Hello Babyre, amit meg is néztem. Ezzel a műsorral ismertem meg az egész SHINeet. :) A műsor alatt nagyon sokat nevettem, és nagyon megtetszett Jonghyun habitusa is - furcsa, de kicsit magamra ismertem benne.:D Jonghyun elsőre kicsit zárkózottnak, illetve hogy is mondjam - morcosnak(?) tűnhet, de az ember hamar rájön, hogy milyen meleg szívű ember is lakozik ott bent.:) 

Ahogy néztem a műsorokat és egyéb interjúkat, rádióadásokat vele, egyre inkább azt mondtam magamban: imádom és tisztelem ezt az embert. Egyre inkább azt éreztem hogy mennyi inspirációt ad nekem, és nagyon sokszor gondoltam rá a nehéz perceimben, amikor elvesztettem a hitemet. És örökre hálás leszek neki ezért.

És arról még egy szót sem említettem, hogy Jonghyun mennyire elképesztően jól néz ki. :D Mindamellett hogy nincs elszállva magától, nagyon jól tudja mi kell a népnek. Azt hiszem a képek is magáért beszélnek. ;D
 

De ez csak hab a tortán. Jonghyun egy imádnivaló, hihetetlenül tehetséges és alázatos előadó akit mindenképp érdemes megismerni amennyire csak lehet.

Én nagyon örülök hogy ilyen embereket szeretek mint amilyen Jonghyun, meg mint amilyen úgy egyáltalán a SHINee. Abszolút csak pozitív benyomást keltenek az emberben, és arra inspirálnak  hogy csak dolgozz keményen, higgy magadban és tarts ki a célodért. Azt hiszem az élet erről szól.:)
 /a gifek többnyire innen vannak></

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése